Strona główna   Aktualności   Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych. Studium empiryczne - Joanna Wierzejska  

Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych. Studium empiryczne - Joanna Wierzejska

okladka_Poczucie obciazenia_WierzejskaPraca dr Joanny Wierzejskiej stanowi ważkie przedsięwzięcie, wypełniając lukę na rodzimym rynku wydawniczym z zakresu wiedzy wiążącej się z traumą (stresem) reprezentantów kilku zawodów (…) funkcjonujących w obszarze tzw. pomocy i wsparcia społecznego (publicznego) (…). Sformułowane konkluzje z badań służyć mogą zarówno teoretykom w budowaniu sylwetki współczesnego pedagoga pełniącego różne role w zawodach pomocowych, efektywnie radzącego sobie z problemami, realizującego swe oczekiwania zawodowe i silnie zmotywowanego do pracy, jak i praktykom w niesieniu pomocy pracownikom działającym w sferze usług społecznych, narażonym na długotrwałe oddziaływanie stresu i negatywne tego konsekwencje tak w wymiarze indywidualnym, jak i społecznym. [z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Radziewicza-Winnickiego]

Wydawnictwo UMCS - InTegrum CMS
Strona zmodyfikowana: 26-09-2017 przez Aneta Okuń